Rensa & Röj....

Hemma efter en bra dag på jobbet
Har varit och badat med "mina" 24 sexåringar och ojoj vad duktiga de är
ingen match alls det!!!
Så bra att vi får möjlighet att besöka badhuset och ha lite vatten träning.

Här hemma blev det hemmagjord pizza till middag.

Sniffo har fått varit ute i snön och skuttat några timmar idag, han njuter av att känna lite av kylan i sin päls.
 
Nu njuter han i sin bur.

Själv ska jag sätta mig i soffan med min käresta och kolla några avsnitt SoA.

Har kommit på mig själv att jag gillar att läsa en massa bloggar som handlar om att rensa ut en massa gammalt skräp man har liggandes hemma
har även lånat en massa böcker i detta ämne
vad tror ni det betyder???
Ett nytt skeende i mitt liv kanske ;)
  





Kommentarer
Postat av: cecce

Ah...de böckerna hade jag också behövt läsa. Nu bor jag så trångt så jag måste rensa ut då och då för att få plats...men ändå. I skåpen finns allt för många onödiga prylar. Hoppas lusten sätter in snart!



Kramar

2012-02-07 kl. 21:19:56
URL: http://ceccesblogg.blogg.se/
Postat av: vintageRetroPrinsessa

sötnosen :)

vi har fått en ny vän i familjen en hamster vid NAMN totoro :)



Hoppas du har det bra massa kramar

2012-02-08 kl. 22:38:31
URL: http://bambii.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Designed by xoxonicole

RSS 2.0
Beställ design