tisdag 28 feb

Inte mycket att skriva om idag ska jag säjja!
En helt vanlig tisdag som rullat på.
Tidig morgon på fritids
snabbt hem på lunchen och ut med Dixon, hann inte äta
hem vid 15:30 promenad med Dixon
mat
15 minuter på cross trainern (jobbigt)
nu väntar jag på soffan och "halv åtta hos mig"
sen blir det nog tidigt i säng

Ja, det vill säjja en helt vanlig tisdag.


Fint på köksbordet


Längtar efter sportlovet...trots att jag ska jobba nästan hela lovet
men det är helt annat att jobba på fritids när det är lov.

Och i morgon hoppas jag att februariboxen från glossybox dyker upp i postlådan, med en massa bra produkter.





Kommentarer
Postat av: Evelina

Hej

Kul att se att du anvander crosstrainern!! Kommer sjalv ihag vilken pina det var men hur ljuvligt det kandes att kliva av!!!=) Hoppas allt ar bra och att du snart planerar en trip hit!!! Kram

2012-03-01 kl. 20:27:32
URL: http://evanochdadde.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Designed by xoxonicole

RSS 2.0
Beställ design