måndag....2 januari


Ja så var det 2012 då!
Nytt år nya händelser.

Idag ska jag till frissan för att fixa om hårförlängningen.
det bär iväg dit alldeles snart, ska bara käka frukost först.

Sen ska vi hämta Wilton som ska sova här inatt och vara hos oss i morgon.
Får se vad vi hittar på då.

CLEAN
Beställde hem dessa söta parfymer strax före julen.

Har läst så mycket gott om dem, men de är ju så dyra.
men
Nu fick man 3 små sötnosar för bara 199 kronor inne på eleven.se
och
jag kan garantera att de luktar toppen så diskret och fräscht!!

warm cotton (min favorit)
fresh laundry
cotton t-shirt

Blir ni nyfikna och gillar bara lite fräsch doft så slå till!!!

Nu mot frissan!





Kommentarer
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Åhhh vilket bra tips, min clean winter är slut så jag måste kanske slå till... vill även se dig med nya håret på ler Ha det nu så mysigt med barnbarnet och en verkligen god fortsättning så håller jag tummarna att vi får tillfälle att träffas irl under 2012! KRAM

2012-01-02 kl. 10:30:53
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: carola

parfym har jag nästan aldrig, tråkig jag:)

Sminkar mig inte, håret i snodd, ingen parfym ingen alkohol...värsta nörden:)

Ska kika in där ändå och kolla

kramiar

2012-01-03 kl. 15:16:03
URL: http://leva.nu/mamma-med-diagnos



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Designed by xoxonicole

RSS 2.0
Beställ design