tisdag 10 januari


Ganska kallt idag igen
Planeringsdag på jobbet.

Igår kom knopparna på plats i överskåpen
Det blev jättebra!

Så mycket lättare att öppna skåpen nu :)

Idag efter jobbet har det inte blivit mycket gjort här hemma, är skit trött när jag kommer hem från jobbet.
Jag har suttit i soffan och läst ut boken jag fick när jag fyllde år.
Liza Marklund (har alla hennes böcker)
Denna sträckläste jag från igår tills idag den är SÅ BRA!
LÄS DEN


Dessutom har min favoritpryl fått jobbat lite också såklart
Tassimo är bara så fantastisk.


Nu ska jag ta dixon ut på en liten bajsrunda sen ska jag ska vänta på del 2 av "Hinsehäxan"
såg ni del 1 igår???
Det gjorde jag, bra tykte jag
har läst båda hennes böcker
Herregud vilket öde för denna kvinna!

Tjing tjong!
Har ni märkt att det blivit längre dagar nu
Härligt





Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Designed by xoxonicole

RSS 2.0
Beställ design