löööördag!

Lördag med sol/moln och blåst....
En snabb PW med två korta jogging snuttar (mm...det tar sig)

Har fixat klart en möss beställning och skickat iväg!


Fått besök av "Nuppan" och Robert som tvättade bilen, med sig hade de Roger och Emma.
Satte mig ute i solen för att få lite färg och måla naglarna men då blev det såklart molningt och naglarna blev så fula att jag tog genast bort nagellacket....inte för att det blev molningt ;) men färgen var bläääää.
Är sugen på att fixa till naglarna på riktigt igen, vi får se.

Bullbak (bra att ha med till fjällen) har det också blivit idag.

Måste bara visa en bild på något av sett sötaste jag sett på länge.....
 
Skalet till min mobil!!!!
åhhh som en gräddbakelse...
Inlägg kommer med flera bilder...





Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Designed by xoxonicole

RSS 2.0
Beställ design