Vart tog solen vägen?

Vart tog solen och sommaren vägen från igår?
Tänk vilken extra energi man får när det är varmt och gott ute.
Långhelg har det varit, men jag jobbade på fredagen
Här har det snickrats i helgen!

Taket är på plats och de båda sidorna med glasdörrarna.
Kommer att bli toppen!

Här kommer lite foton från denna helg, då Wilton har varit här med mamma och pappa.
Dessutom dök det upp två svettiga, cyklande och hungriga  pojkar på eftermiddagen
det var Edvin och Lukas som cyklat hit från Strömsbruk (bra gjort).


Syrran och jag har prismärkt alla våra figurer (75 st) som ska till Sjöboden till försäljning.
Sjöboden i Stocka öppnar på morsdag.
Välkomna dit

Jag har fixat sista passet vecka 7 på Iform programmet
Rp5 min, J5 min, RP3 min, J14min, RP 3min, J5min, RP2 min.
Och är toppen nöjd sprang 14 minuter på raken.
Trodde aldrig någonsin jag ens skulle orka 10 min förut.

Nu bär det av till stugan med mamma en stund.
Ha en fin dag!





Kommentarer
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Hejjja!!! Bra jobbat, själv är jag jätte förkyld å har inte kunna göra vecka 8 sista pass ännu :-( Har inte kunnat träna sedan i torsdags å det känns sååå trist, får abstinens... KRAM!

2012-05-20 kl. 23:35:13
URL: http://lurans.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Designed by xoxonicole

RSS 2.0
Beställ design