godmorgon....

En brasa i kaminen och en kopp te är en bra start på söndagen!
Idag ska vi åka och hälsa på fina familjen i sundsvall och även hinna med en tur in på Rusta, jag ska handla elektriska blockljus med timer, så bra att ha ute på bron och i den inglasade altanen
 
Igår blev det bullbak, jag gillar verkligen att baka bullar!
Blev några coccos toppar med stevia åxå
 
Bytte gardiner i dator rummet, från vita till svarta
 
Kollade äntligen på Hypnotisören på bio
den var bra trots att jag läst boken innan (många detaljer fanns ju inte med ).
Dessutomblev det några nya avsnitt av SOA (bästa bästa serien).
Pappa är fortfarande kvar på sjukhuset, operationssåret läker inte riktigt som det ska
och nu har de besöksförbud på avd (så tråkigt) hoppas det tas bort i veckan.
Men han är så duktig och på gott humör ändå
.
Nu ska jag ta mig en bloggrunda innan det är dax för några ägg!!
PS....Jäkla vad jag fuskade igår...usch usch..bröd och godis...hahaha




Kommentarer
Postat av: Agge

Jisses vad här bakas!!!:)
Hypnotisören vill jag oxå kolla på...få se när man får tummarna loss och gå på bio.:) Boken var riktigt bra.Ha en skön dag! Kramiz..

2012-10-14 kl. 10:09:38
URL: http://farmoragge.blogspot.com/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Designed by xoxonicole

RSS 2.0
Beställ design