mmmm....vilken doft!

Vinterns nya dofter från Yankee Candle

 

Apple & Pine Needle

Den populära tallen får en fruktig variation då friska äppeltoner kombineras med tallbarr, cypress och cederträ

Sugared Apple

En ljuvligt god och söt äppelnjutning .... det perfekta receptet med saftiga äpplen pudrade med socker och vanilj.

Cranberry Ice

Uppfriskande, syrlig och söt! En sval, stimulerande upplevelse med frostiga röda frukter som fullkomligt exploderar med syrlig sötma.

Snow In Love

Bli förälskad i denna delikata blandning av krämiga, lugnande trätoner och vinterns pudriga fräschör.

 




Kommentarer
Postat av: Hanna Karlsson

Åh de där dofterna vill jag ha. Jag älskar yankee candle.

2012-10-25 kl. 13:02:04
URL: http://hannafialotta.blogg.se/
Postat av: cecce

Har faktiskt inte provat dessa doftljus men blev hur sugen som helst på att köpa hem några:-)
Hoppas du får en fin helg nu med mycket vila:-) Själv har jag ett lov att se fram emot. Känns lyxigt!! Fast med ett bo fyllt av egna och andras ungar en hel vecka undrar jag hur mycket semester det blir:-)

Kramar Cecce

2012-10-26 kl. 22:04:27
URL: http://www.ceccesblogg.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Designed by xoxonicole

RSS 2.0
Beställ design