Detaljer.....

Vilken fin dag det blev idag trots kylan i morse.
Jag började tidigt i morse så då slutade jag tidigt åxå.
Åkte in till hudik en sväng för att köpa födelsedags present och lite garn.
Där träffade vi på Anna och Edvin, gick en sväng på Ombonat(inredningsaffär) och fick en sån inspiration.
Hemma igen blev det "piff" och omflyttning av en massa saker bl.a dukar, lyktor, blommor mm..

Nytt på TV bänken
Otroligt fina nyponkvistar som jag köpte på Ombonat.
 

Nya manchetter och blomma
 
Man kan förändra otroligt mycket med små medel
Att byta plats eller flytta undan saker gör att man ser dem på ett helt annat sätt och känns som nya!
 
Hittade dessa söta ankor på rea bra att ha i badkaret så man inte halkar
perfekt när Wilton badar

sugproppar på baksidan så de är lätta att ta bort.
 
I morgon är det fredag IGEN
Akupunktur innan jobbet står på morgondagens agend (usch, gruvar mig)
Njut av det som är kvar av denna kväll!
 




Kommentarer
Postat av: Cissi

Det är kul med lite nytt i hemmet, eller bara att flytta omkring så känns det som nytt ;)

2012-09-14 kl. 07:52:25
URL: http://cissileandersson.blogg.se
Postat av: carola

skulle så gäärna vela ha ork till att höststäda och fixa till lite här hemma.
Ser knappt ut genom fönstren:)

Trevlig helg

2012-09-15 kl. 19:37:28
URL: http://mammacarola.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Designed by xoxonicole

RSS 2.0
Beställ design