Utedag!

I morse var jag allt lite trött när jag drog iväg på jobbet,troligen för jag visste att det skulle bli en lång dag!
Men morgonpigga, pyssliga barn dyker upp vid 6 tiden och tröttheten försvinner
Vi hade utedag på skolan så vi var ute hela dagen
åt hamburgare utomhus.
Avverkade några utvecklingssamtal, och väl hemma igen vid 6 tiden så hade
Markus hade gjort en underbart god köttfärslimpa,
fylld med mozarella och soltorkade tomater
 
Fick hem fodralet till IPaden idag
 rosa såklart!
Nu ska jag sticka klart Wiltons tröja och lyssna på ljudboken innan det blir godnatt
Ny Dag i morgon,
Vi får se vad den har att bjuda på!
 




Kommentarer
Postat av: cecce

Så skönt att komma till dukat bord efter en lång arbetsdag! Det är guld värt.
Och iPadskyddet är coolt:-)

Kram cecce

2013-02-20 kl. 00:07:58
URL: http://www.ceccesblogg.blogg.se
Postat av: Cissi

Snyggt fodral :)

2013-03-05 kl. 16:46:26
URL: http://cissileandersson.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Designed by xoxonicole

RSS 2.0
Beställ design