Å så var det fredag igen :)

Börjar lite senare på fredagar, men jobbar till 17:45
Skönt med lite sovmorgon.
Edvin har sovit här inatt, för hans mamma jobbade kväll igår och börjar tidigt idag.
Han har ju haft hjärnskakning så han är hemma från skolan och skall ta det lugnt en tid.
Han har ramlat i slalombacken två gånger rejät hårt
så nu måste slalomskidorna vila någon vecka.
Men han mår bra
 
Igår hämtade jag ut lite paket på ICA
Bl.a. denna härliga lilla sak.
Har ju funderat på att köpa en iPad ganska länge (sån är jag) men velat hit och dit
men nu slog jag till
Den verkar ha unika möjligheter med vad den kan användas till....
Jag känner mig riktigt nöjd med mitt köp.
 
Visar i nästa inlägg vad det andra paketet innehöll (något färgglatt)
 
Igår var Linn och Jocke hit en sväng, det var rätt länge sedan sist blir ju så när alla jobbar olika tider.
I morgon skall Markus och Jocke på rally
hoppas det blir varmare då, för idag har vi - 25 grader...brrrrr.
Och det är utedag på skolan, blir nog att ändra planerna lite....
 
 
 




Kommentarer
Postat av: Cissi

Vad kul med en ny leksak ;)

Trevlig helg!

Kram

2013-01-18 kl. 13:46:37
URL: http://cissileandersson.blogg.se
Postat av: Ingrid

Ett bra köp, den kommer du inte att ångra!

2013-01-18 kl. 17:38:33
URL: http://farmoringrids.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Designed by xoxonicole

RSS 2.0
Beställ design