Helgen som gått

Ja då var det söndagskväll
Har nyss kommit hem från mamma, där vi ätit en god soppa och ostsmörgås
efter att vi varit på tacksägelse gudstjänst efter pappas bortgång
Det är så oerhört konstigt att vara samlade alla syskon med familjer och inte pappa finns med.
Men jag är säker på att han är med oss på ett helt annat sätt.
Saknar honom så mycket....
 
Annars har vi som tur är varit på ett 2 års kalas i helgen
Vår underbara Wilton
Som älskar att öppna paket, helst hårda!!!!!
 
 
De har ju nyligen flyttat, och fått ett alldeles nytt och otroligt fint kök
måste bara visa den fina tapeten de har i köket.
 
Här eldas det för fullt i kaminen för termometern kryper bara neråt
just nu har vi -20,2 grader brrrr....
 
 




Kommentarer
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Så söt 2 åring! Å tpeten, läcker, hade gärna haft den i ett sovrum... Luran skulle ha älskat den! Kan tro saknaden är stor, tänker på dig och det jobbiga ni går igenom och är så glad för var dag jag får ha min kära runt mig. KRAM

2013-01-14 kl. 08:00:28
URL: http://lurans.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Designed by xoxonicole

RSS 2.0
Beställ design