GlossyBox.....och koppning!!!!

Kanonbox denna månad
Illumination primer, fotcreme, bodylotion, make up remover pen och bronzer/highlighter
När jag nu ändå skriver lite om skönhet och välbefinnande så MÅSTE jag bara berätta att jag tagit itu med mina celluliter...på lår och armar (hatar dem)
Jag har inhandlat dessa koppor som jag använder varje dag för att få igång blodcirkulationen och därmed minska detta otyg (celluliterna)
Läs här om celluliter och koppning
Använder den lilla även till ansiktet
 
Ansiktskoppning
Blodcirkulationen ökar (ökar syretillförsel)
Musklerna slappnar av
Ansiktets åldrande fördröjs
Huden vitaliseras
Svullnader minskar
Huden stramas upp
Rynkor och linjer slätas ut
Ärrbildningar minskar
Påsigheten under ögonen minskar
Huden renas
Spänningshuvudvärk kan lindras
Tinnitus och spänningar i käke lindras pga. att musklerna slappnar av
 
Jag använder även denna kräm som har en uppstramande effekt på huden
masseras in rätt hårt i huden efter koppningen.
Kräm och koppor finns att köpa på Salong PrettyPlease i Hudik eller Sundsvall.
Underbar Salong med en underbar Madelene som utför en massa spännande , effektiva behandlingar
hon gör även naglar och fransförlängningar
gå in på hennes hemsida och läs.
Salong PrettyPlease
 
hihihihahaha så där står jag och gnussar på mina "bulliga lår"
Skönt och lite ont gör det, men det hjälper!!!!!
Testa ni också inför Beach 2014
Tjing Tjong!
 




Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Designed by xoxonicole

RSS 2.0
Beställ design