Helgen 25-26 jan

Hejsan vad dagarna går fort!
Helg igen!
Här har vi ätit semlor igen, spelat Fia så det står härliga tider
Anna, André och jag har åkt längdskidor och det känns i låren idag, för att inte säga hur det känns i ljumsken och höften (har så rackarns ont igen), och jag gjorde "bara" en vurpa i spåret!
Anna och Edvin bor hos oss nu medans de väntar på sin lägenhet.

Har hämtat och skjutsas Linn till hennes jobb
På söndagsmorgonen höll vi på att köra på en hund, usch så rädda vi blev
hunden kom springandes rätt emot bilen, tur att jag körde sakta.
 
Köpte några nya spännande frukter på ICA Maxi
Sweetie och honungs palemo
Sweetie var riktigt söta och goda att äta men tyvärr en otrevlig eftersmak, så dem gillade jag inte
palemon har jag däremot inte smakat ännu.

Ha en bra dag!!!
Var rädda om varandra!
 
 
 
 




Kommentarer
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Palemon måste jag testa! OCh ja Sweetie kan h en beks eftersmak liksom, men det skiljer sig från frukt till frukt, men den sista jag åt var ingen höjdare så nu ligger två oätna i fruktskålen och skrumpnar, får pressa dem och se om det fungerar eller om juicen blir besk... Det var i går jag var ute å körde, skönt, för i dag är det snörök och minus 20, bra att sitta hemma då ;-D Obehagligt att du höll på att köra på en hund... Lämnar många varma kramar till dig <3

2014-01-28 kl. 08:00:01
URL: http://lurans.blogg.se
Postat av: Emelie - Mamma till M

Hej, tack vad trevligt att du hittade till mig :) Du ser ut att ha en jättemsyg blogg också :-)

Japp vi var på bio, men vi såg inte på Bamse utan på Emil och Ida i Lönneberga :) Lagom längd på filmen 1h för en 3 åring :-) Hoppas du kommer iväg med ditt barnbarn, för en mysig biostund. Kram

2014-01-28 kl. 21:48:01
URL: http://njutensmula.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Designed by xoxonicole

RSS 2.0
Beställ design