Tisdag 21 okt

Regn och rusk och gråväder har det varit idag.
märktes på barnen tyckte jag och att det är dags för looooov!
Höstlovet är ju nästa vecka, gud så skönt
Jag ska vart ledig iallafall 1 dag.
 
Helgen gick i ett huj som vanligt
Träffade Luna och Linn på Lördagen och söndagen, vi togen lång härlig promenad på söndagsmorgonen.
Sedan följde dom med till Vattrång.
 
 
På eftermiddagen kom Sundsvallsgänget på besök och Cathrine gjorde världens godaste lasagne.
Wilton och Truls är ju helt underbara, så olika individer.
 
Igår tog jag äntligen tag i lite litteraturstudier, eftersom jag läser 7,5 poäng specialpedagogik.
började med denna bok och den är riktigt bra!
 
och tog tag i ännu en sak som bara stått i garaget och väntat på lite färg!
och färgen räckte inte, så jag måste beställa
tror inte den finns här omkring Annie Sloans Chalk Paint.
Grym färg att måla med, så otroligt lättsam.
 
 
 
 
 




Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Designed by xoxonicole

RSS 2.0
Beställ design