Sänggaveln

Ja då är vi en månad närmare sommaren då, HÄRLIGT !

Fast idag har det varit en riktigt fin vinterdag med sol och kyla,
vi har åkt scoter och fyrhjuling ut på isen grillat korv och fikat.

Annars har det blivit mycket pyssel i helgen, fixar mycket nu inför
alla hjärtans dag
Visar lite bilder på mina grejjor.

Sänggaveln är på plats och det blev jättebra, nu behöver jag bara nya sängbord
ska försöka hitta några på loppis eller någon auktion kanske.

Lite nya fynd tll hemmet har det också blivit i helgen.
 
                                            Sängen

 

                                           Nya kuddar till soffan och en filt

                           

                                 Två ljuslyktor

              


                                      


                Nya stämplar från Pink cat studio

     


                                    Små söta blommor som jag virkat
                                        Beskrivningen hittar du här.
                
                    


        Hos hoppetossa hittar du beskrivningen till dessa härliga Nova blommor

          
   

 En LO har jag också hunnit med ,bild kommer senare
               
                           TJing Tjong !
                                   
                          


                             

 

        





Kommentarer
Postat av: Madde

åh va fint det blev med gaveln :)

2009-02-02 kl. 13:14:58
URL: http://justmadde.blogg.se/
Postat av: vintageretroprinsessa

Fint det vart med sängaveln :)

Kul att kunna gära nåt själv :)



Ljuslyktorna var superfina alltid kul att förnya och förfina hemmet inför våren :)



ha en toppen dag mvh Jessica

2009-02-04 kl. 09:47:44
URL: http://bambii.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej!

Tack för ditt besök hos mig!

Det här verkar vara en inspirerande blogg, med många roliga tips! Jag som håller på att lära mig virka :)

Mitt muffinsrecept finns på min blogg under Bakning.

Kram Anna

2009-02-04 kl. 17:57:45
Postat av: Suz

Så fin gaveln blev! Det var massor med annat fint här inne också riktig ögongodis! Ha det bra.Kram

2009-02-05 kl. 08:51:47
URL: http://kortmaja.blogspot.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Designed by xoxonicole

RSS 2.0
Beställ design