Ljuspåsar

Har haft en bra dag på jobbet, sååå fantastiska barn.
    En kille sa vid lunchen idag.
- Jag trivs så bra här att jag skulle vilja flytta hit. Det var så härligt att höra.

När jag kom hem efter jobbet var mannen i full färd med att fixa sänggaveln,
Han är toppen!!!
så jäkla snabb att hjälpa till med att fixa när jag kommer med mina tokiga ideer, men bra blir det :)

Jag har massor med järn i elden just nu, skulle behöva mer tid för alla mina ideer
I går kväll sydde jag två ljuspåsar som blev riktigt snygga och lyste så mysigt i fönstrer
En med en bred spets på och den andra med ett stämplat motiv på.
Det är bara det att symaskinen är helt tokig och jag höll nästan på bli det åxå :(  Fy tusingen, skulle
behöva en ny.

Fixade även en låda med pärlhyacinter i.

               Nu är det på gång - kanske i morgon
  
                 

                                                              Mina ljuspåsar

                           


             




Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Designed by xoxonicole

RSS 2.0
Beställ design