Garnköp

Hade en sån tur att det var super rea på drops garner när vi var till Gävle, hela 40% handlade lite smått & gott förståss,måste ju fylla på mitt garn förråd :)
Både Muskat och Safran inhandlades båda är bomulls garn.finns i en massa härliga färger...jag blir alldeles lyrisk inne på garnaffärer.....det är ju min drömm att äga en egen liten garn butik...
Håller just nu på virkar en kjol i det svarta muskaten jag köpte.....


                               

Hittade även en rolig mönstertidning.Kjolen ni ser på sista bilden, det är den jag virkar just nu.
 
 




Kommentarer
Postat av: Lena

JAg vill jobba i din garnbutik !!!!!!!! HAr köpt garn i sommar så det är ine klokt, men det har blivit lite mössor, tossor, nale, väst mm och jag fortsätter i garnorgien........

har skickat efter ett helt underbart garn som heter manos wool of classica. handspunnet av kvinnor i Uruguay. helt sagolikt

2009-07-29 kl. 21:10:22
URL: http://gohundarna.bloggagratis.se
Postat av: Catarina

Garner är roligt,min kära mor har haft en tyg och garnaffär för ca 12 år sen. Där jag jobbade och det var så kul.



Kram//Cacka

2009-07-30 kl. 09:33:09
URL: http://cackas.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Designed by xoxonicole

RSS 2.0
Beställ design