Morning

Jippie!!!
Idag är det min sista dag på jobbet innan en lång härlig semester....åhh vad jag ska njuta.
Solen skiner för fullt idag,sitter och njuter av en kopp te och en bit GI-bröd..nyttigt och gott.
Ska strax iväg och jobba, idag går vi nog ner till badet med alla barnen,tar med lite fika.
          
                                        Vad hittar ni på denna härliga fredag??

                                        


På mitt sängbord har jag just nu denna fina vita vildros som jag hittade igår....

                




Kommentarer
Postat av: Madelene

Jag brukar säga att jag kan byta mössmönstret mot något roligt. Tex, tyg eller mönster...men nu har ju du inte en syblogg direkt, så kanske du har något annat skojsigt att byta mot? Eller om du vill betala för det i pengar, men då avgör du själv vad du vill byta mot eller ge. Du kan väl skicka mig ett mail på [email protected]

2009-06-26 kl. 08:49:14
URL: http://www.madebymadeleneeriksson.blogspot.com
Postat av: Anonym

Denna härliga fredag ska jag ha möhippa för min arbetskamrat ska bli så skoj. Hon tror att vi ska utvärdera terminen men där får hon tji.

Ha en skön helg

2009-06-26 kl. 13:07:03
Postat av: madde

jag ha pysslat med lite det ena och det andra idag. så varmtt så det enda man gör är att dricka vatten känns det som haha



annras håller jag på att förbereda morgondagens äventyr :) haha

2009-06-26 kl. 13:09:14
URL: http://justmadde.blogg.se/
Postat av: Monkan

Hej, vad kul att du hittat till min blogg och tack för din snälla kommentar. Det är alltid så kul när nån ny/okänd kikar in och kommenterar, så att man kan upptäcka ännu fler härliga bloggar! :-)



Och hur mysigt såg inte det här ut då, frukost i trädgården. HÖG lyxfaktor på det säger jag. Måste vara svårt att slita sig och gå till jobbet då :-)



Jisses vilka söta små figurer du virkar! Så gulliga, så fina, så pillrigt (att fästa alla trådar, INTE mitt favoritgöra…). Imponerande helt enkelt.



Aj aj, tipset om butiken Nordljus var ju inte bra. Helt livsfarligt för mig, jag kunde ju så klart inte låta bli att kika in där och det fanns ju hur mycket fint som helst. En helt enorm mängd olika Madam Stoltz, som jag ju bara älskar.

2009-06-26 kl. 21:02:18
URL: http://pysslaosyssla.blogspot.com/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Designed by xoxonicole

RSS 2.0
Beställ design