lördag

Äntligen har jag tid att sätta mig vid datorn en stund
Dagen har gått så fort,
"finisen har varit här och kört fyrhjuling det tycker han är kul.....

Jag har bakat bullar, morotskaka och ett par nya sorts kakor
som ni hittar recept på inne hos Leila
jordnötssmör och marshmallows på, fantastiskt goda.
Varför allt detta bakande kanske nu undrar joooo
det blir kalas här i morgon, vi har ett födelsedagsbarn.......

Jag har nästan en ny Tilda klar
och den gulbruna grejjen  jag virkar är åxå nästan klar..

                    

                     
                  Syltkakor med jordnötssmör och marshmallows

                  

En ny Tilda snart klar.....




Hårrapport... Kuren är toppen, använde min nya föngel från kms idag
Vilken härlig volym det blev i håret när jag fönade det.
Den var med andra ord  PERFEKT..Great




Kommentarer
Postat av: vintageretroprinsessa

Mysigt ha barnbarnet på besök så där :=)

Himlarns vad du bakar.



Ha det finast

2009-03-22 kl. 16:48:13
URL: http://bambii.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Designed by xoxonicole

RSS 2.0
Beställ design