Syrran är bäst!!

Var in till min syster i fredags innan jag åkte till jobbet, vi snackade om butiken som vill köpa in våra virkade figurer...hon virkar ju åxå förståss.
Hon var lite i rensar tagen och detta fick jag ed mig hem....
Tack och bock kära syster....


En stor jättefin glaskupa, tänkte fixa något höstigt i den eller kanske något spöklikt till halloween....


En god latte likör.... någon som smakat denna??


Några flaskor smaksättning till caffe drinkar....Irish, caramel och noisette gott så det förslår...




Kommentarer
Postat av: Helena

Hi, hi, skulle gärna komma på en kopp spännande kaffe hos dig! Du verkar ha det mesta i bra smakväg! Skulle gärna vilja se alla dina alser också! Ha det så bra, syns på fredag!

Helena

2009-10-11 kl. 20:08:02
Postat av: Christina

Så synd att du inte bor nära, då hade kommit förbi på en kaffe och då kanske fått smaka den spännande likören.

2009-10-12 kl. 07:47:34
URL: http://grandmother.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Designed by xoxonicole

RSS 2.0
Beställ design