torsdag....11 nov


Trött, trött, trött
Jobbat sen tidiga morgonen, mycket på jobbet känns det som.
När man kommer hem har man inte mycket ork kvar, jag känner mig helt tom på energi
men har börjat äta Berocca  för att få lite extra energi, hoppas det hjälper



Har börjat sy på en "tilda docka" som jag fått en beställning på.
Edvin har varit hit en sväng ikväll, han är hemma från skolan för han är sjuk.
Har fortfarande inte fått tangentbordet till min bärbara dator..  :(
det har juh blivit lite slask på den så den slutatde fungera, men hoppas den funkar igen med ett nytt tangentbord.

Idag bjuder jag på bilder på Sniffo, som fick vara inne hela dagen igår när det var busväder.
Då passade han på att hoppa upp i fåtöljen en stund.
Men idag var han ute och skuttade i snön för första gången, jag tor han tyckte det gick lite tungt i snön.


Nu ska jag plocka undan lite smått och gott här innan det blir en dusch och i säng...
och....JIPPIE det är
FREDAG i morgon !!!

Tjing Tjong!





Kommentarer
Postat av: Cattis

Han är så grymt söt sniffo!!

2010-11-11 kl. 21:19:17
URL: http://cattisenwiklund.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Designed by xoxonicole

RSS 2.0
Beställ design