mmmm....mumsigt....näe....joooooo


Just nu tycker jag att överrallt jag vänder mig så ser jag en MASSA godsaker...
sånt som jag älskar och som kallas fikabröd :))
Det "bara" dyker upp liksom
  hur många härliga,söta,goda,ljuvliga,smarriga, vackra recept som helst hittar jag på bloggen och i tidningar
Cupcakes med underbar frosting på, bullar, cokkies med vit choklad
rulltårtor med smaskig fyllning mm..mm.mm.
och inte nog med det så dök det bara upp ett helt underbart smaskigt recept här på bloggen 
center kladdkaka, med vispgrädde och jordgubbar....
Varför just nu??
När man kämpar och kämpar mot allt vad godsaker heter.
JOBBIGT
JAAAAA....
Det gäller att vara ståndaktig
men blääää vad tråkigt det är!

 
 

Förresten
receptet på centerkladdkakan hittar ni här, ifall ni blev sugen!





Kommentarer
Postat av: Cattis

Hejsan! Åh jag bestämde mig igår för att dra ner på alla godsaker och endast unna mig en dag i veckan, men igårkväll började jag genast att ångra mitt löfte och vart så jäkla sugen på precis ALLT! ...och tillslut pallade jag inte längre trycket och satt å valde mellan att ta en chokladmuffins eller lite chips, men valet var så svårt att jag smockade i mig bägge delarna... Ångrade mig efteråt haha.. Men idag har jag inte ätit nå gotta alls och nu jäklar ska jag hålla mig! :)

Kram!

2011-04-12 kl. 18:41:48
URL: http://cattisenwiklund.blogg.se/
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Jag försöker också kämpa på men som du skriver godsaker överallt, och nyheter som "måste" testas.... suck Men ja... bara att bita ihop... Å du, du msåte maila mig ditt konto nr och summan för mössan!!!! KRAM goa du, nu ska jag natta busungarna mina <3

2011-04-12 kl. 19:17:19
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Tina

Hej! Vad roligt att du tittade in hos mig. Önskar dig en fin kväll. Nu ska jag tassa runt lite här hos dig. Kram

2011-04-12 kl. 20:21:57
URL: http://familjenrosmer.blogspot.com
Postat av: Emilia

Hej!

TACK för de söta orden hos mig, blir så glad!!



Vilken mysig blogg du har!

Helt underbara godsaker du bjuder på ;) Är svårt att stå emot, håller verkligen med dig!

Kram Emilia

2011-04-12 kl. 20:23:22
URL: http://eemiliaas.blogspot.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Designed by xoxonicole

RSS 2.0
Beställ design