Min vinst har kommit....


För någon vecka sedan vann jag en mascara i en utlottning inne på bloggen småstadsprinsessan
och nu har den kommit

Det var ett imponerande paket som kom (jag trodde det skulle komma en liten mascara bara)
kolla så lxigt paket.

Tjusigt va!!!!
Ett snyggt USB minne i rosa band fick man också med + en massa spännande prover.

Mascaran är denna och hela paketet kommer från eleven.se
Imju Beautenizer Fiberwig Mascara LX

Fiberwig® LX:s unika innovation är en lösfrans-formula som appliceras som mascara och kapslar in varje frans i en fiberrik hinna. Ju mer fibrer du lägger på desto längre blir fransarna, vilket ger dig en naturlig look med långa ögonfransar

Har inte testat den ännu men återkommer såklart om resultatet.
Tack söta snälla Linda!





Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh! Vad kul att du vann!!! Grattis! Den mascaran har jag. Den är jättebra!



Nu ska jag läsa i fatt lite här hos dig. Det blir lite si och så med bloggläsningen när man är på semester, men nu är jag hemma ett litet tag innan jag pyser vidare till Italien:-)



Kramar

2011-07-24 kl. 11:37:12
Postat av: Anonym

Grattis till vinsten! :) Vad roligt!!!!



Stor kram

M I N D I

2011-07-24 kl. 17:04:18
Postat av: Cattis

Vilket härligt paket! Va kul att mascaran inte bara kom som den var, måste ju vart roligare sådär med lite piff liksom! :)

Kram!

2011-07-24 kl. 20:42:32
URL: http://cattisenwiklund.blogg.se/
Postat av: Åsa

Men vilken fin vinst !!!

Ja här är allt bra, mycket som man ska hinna med som vanligt. Lite sol skulle behövas igen så man kan åka till stranden. På onsdag kväll ska jag jobba första gången i Sjöboden i år.

Kram Åsa

2011-07-24 kl. 23:28:08
URL: http://ateljeannorlunda.blogspot.com
Postat av: Cissi

Kul!

2011-07-26 kl. 08:50:31
URL: http://cissileandersson.blogg.se/
Postat av: cecce

Så kul att åka till London! Där har jag aldrig varit! Hoppas du får en välbehövlig semester och en härlig resa!



Kramar

2011-07-27 kl. 08:33:28
URL: http://ceccesblogg.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Designed by xoxonicole

RSS 2.0
Beställ design