Vilken trevlig måndag!!!


Usch vilket deppväder idag
 fast man ska ju vara possitiv så det är bättre att säja vilket inne mysväder det är idag

jag fick ett trevligt telefonsamtal tidigt i morse från John
han undrade om vi ville komma upp och hälsa på idag.
och så blev det...
vi tog med Dixon och åkte upp till Sundsvall och fick en toppen trevlig dag
vi tog en sväng på IKEA också och sen käkade vi pizza.
Han är så underbart go och härlig lille (hm,hm han är inte så liten) Wilton

Här har han fått smakat lite på mammas glass.
Vi fick en jättefin tavla på Wilton som jag ska visa senare.

Tror inte jag har visat hyllan vi köpte för ett tag sedan på IKEA
kom på det nu idag när John och Cathrine köpte en likadan till sitt kök.
Jag köpte ett par innekuddar,små förvarings askar, lite större vita boxar och klägalgar på IKEA.


Här vräker regnet ner just nu.
Vi har två grabbar här som ska sova över inatt

Som ni förstår så blev det en jätte trevlig dag!





Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Designed by xoxonicole

RSS 2.0
Beställ design