söndag 12 juni....


Wow wow kanonväder idag igen....
Edvin har varit här och vi har varit ute hela dagen Vi har badat i poolen flera flera gånger,det är 26 grader i den nu.
Vi har spelat beach tennis och spelat "tre i rad".


De är helt fantastiska dessa soliga sommardagar!

Det har hänt massor i grönsakslandet också

Jag har inga stora ytor med potatis och grönsaker på, bara lite smått att påta och pyssla med för att det är så himla kul att se när allt frodas och växer..
Har inte fått ner någgra örter ännu men det ska absolut bli denna vecka.

Edvin och jag har slagit in lite paket idag för i morgon fyller
goa härliga Linn år!!!!

Och vet ni vad nu väntar 2 veckors ledighet för mig
DET NI.......





Kommentarer
Postat av: Cattis

Åh, om vi ändå hade en balkong åtminstånde som man kunde plantera lite örter och annat smått å gott på så vore det ju inte helt fel.. :) Men nu när jag tänker efter så kan jag ju göra det på björkön nu! :) Oj vad skönt med ledighet! Kanske vi kan ses nått i veckan då? :)

Kram!

2011-06-12 kl. 22:07:04
URL: http://cattisenwiklund.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Designed by xoxonicole

RSS 2.0
Beställ design