Jätte bra rodukt till håret

LORÉAL PROFESSIONNEL Mythic Oil





Mythic Oil är en leave-in produkt som kan användas både innan föning samt som avslutande finish vid styling. Applicera 1-2 tryck i handflatan, värm mellan fingrarna och fördela över toppar och längder.


Mythic Oil ger ditt hår:
Intensiv närin
Exceptionell glans
Lätthet och mjukhet
Förenklad föning
Långvarigt anti-frizz skydd




Har testad denna hårolja några dagar nu och är verkligen nöjd med den till min hår som är otroligt torrt.





Kommentarer
Postat av: carola

Tack för tipset för mitt här är förskräcligt torrt.

Kan inte ha det utsläppt ens.



När det gäller träningen är jag i en svacka just nu, beror på mina krämpor tyvärr.

Ska in och prova idag, sen kör jag.

Sätt en mål och sen är det bara att köra på:)

kram

2012-03-05 kl. 08:37:43
URL: http://mammmacarola.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Designed by xoxonicole

RSS 2.0
Beställ design