Dörrkrans

Startade dagen med att ignorera den onda höften
Dixon och jag tog en långpromenad (jag haltandes som en mupp)
Men skönt var det ändå
 
Sen plockade jag lite enris och gjorde en dörrkrans
 
Hämtade mamma och vi åkte till sjukhuset
Idag var pappa lite deppig och längtade hem så otroligt mycket
så vi ska försöka se till att han får komma hem på permis någon dag till veckan.
 
Passa de på handla lite när vi ändå var i stan.
Köpte saffran på ÖB
2 påsar för 15 kronor
 
Handlade 2 rullar julpapper så det blir kanske lite paketinslagning ikväll (om jag orkar).
 
Just nu eldar jag för fullt i kaminen och ska värma lite glögg
Ha en trevlig lördagskväll!!!
 
 
 
 




Kommentarer
Postat av: Ing-Britt

Hejsan!
Tack för din titt hos mig och kul att du lämnade ett litet tassavtryck så jag hittade in till dig.
Vilken fin krans du gjort. Riktigt billigt saffran. Köpte idag på ica för 17:- st.
Ha de gott, kram Ing-Britt

2012-11-17 kl. 19:27:13
URL: http://hemodrommar.blogspot.com
Postat av: Sus

Mmmmmm...nu fick jag lite julkänsla!
Tack!
Jag har dåligt fattat att det snart är dags för julerier :)

Kraaaam

2012-11-17 kl. 21:52:43
URL: http://blomtoken.blogg.se
Postat av: Nina

Superfina kransar men var rädd om din höfte!!!!
Safran du hittade var annars jätte billigt! Tack för tipset igen!

2012-11-19 kl. 01:08:41
URL: http://www.sallysdaughters.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Designed by xoxonicole

RSS 2.0
Beställ design