Påskhelgen....

Påskhelgen gick i ett enda huj minsann.
Besök från Sundsvall
Så himla roligt, barnen är ju bara så härliga
Tyvärr var de sjuka så vi fick hålla oss mestadels inomhus
Wilton äter penicillin (halsfluss) och Truls är också förkyld.
Men vi har lekt och busat inne och jag har tagit promenader med vagnen.
Fikat och ätit gott.
Anna, Edvin och Loke har också varit hit
Edvin och Loke sov här en natt.
Jocke och Linn har vi också träffat på i helgen.
Liksom mamma och "Mesen".
 
Så skönt att få några dagar extra ledigt
men nu är jobbveckan igång igen.
 
Direkt när jag kom hem från jobbet idag åkte vi upp till Hassela och åkte slalom
Anna,Edvin,Markus,Loke och jag
Underbara backar, solen värmde gott, inga liftköer
Tack Edvin för att du utmanade mig till att åka i "stupet" det gick ju jättebra!
UNDERBART!!!!
 




Kommentarer
Postat av: Therese

Men åhhh så härligt detta ser ut! Du får till och med mig att vilja åka skidor utför ;-P inte illa *ler* Härligt! Blir så sugen att motionera, men typiskt att lusten ska komma då man har feber :-( Hoppas den infinner sig när jag är kry med! Å du, vilken lyxig box, man blir rent av sugen på att testa.... fast jag använder noll krämer å smink odyl så det är nog inte värt pengarn för mig... KRAM <3

2013-04-03 kl. 15:20:38
URL: http://lurans.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Designed by xoxonicole

RSS 2.0
Beställ design