Superduper....

Lyx..Lyx...Lyx...
Denna gång var Glossyboxen riktigt BRA!
 Smile lab, Advanced teeth whitening strips Sensitive
Ta hand om ditt leende och få vita och fräscha tänder! Dessa nylanserade, skonsamma "whitening strips" ger dig även bättre munhygien genom att ta bort bakterier och plack.
 
Trind, Nail repair
Problem med tunna och sköra naglar? Denna förstärkare bygger upp nagelns naturliga styrka genom att stärka strukturen i hornlagret och sammanföra partiklarna i nageln.
 
Jelly pong pong, Lip blush
Nylanserad lip blush med bivax som ger dina läppar en fin färg samtidigt som de återfuktas och blir mjuka. Applicera generöst och låt den lätta texturen smälta in på läpparna. (Ibland förstår jag inte riktigt varför glossybox skriver att mina läppar ska "återfuktas och bli mjuka" när hela produkten är baserad på mineralolja..)
 
Decléor,Flash Radiance Mask
Expressmask med aromatiska växtessenser som ger din hud ny energ och lyster på bara 3 minuter.
 
BareMinerals, Ready SPF 20 Foundation (lanseras i april)
Ultralätt extra återfuktande formula.Få naturlig finish och överlägsen täckning samtidigt som din hy skyddas med SPF 20.
 
 
Jag testade Decléors mask direkt och den var verkligen toppen!!!
Skillnad på huden direkt.
Tandstripsen var otroligt bra, satt fint på tänderna, enkel att använda och skillnad syndes på första gången.
Man fick med till 3 omgångar.
Tyvärr var Foundation lite för ljus för mig (men den ger jag bort)
Nail repair har jag nyss strykit på!
 
En kanonbox alltså!




Kommentarer
Postat av: Agge

Har funderat ett tag på att prenumerera på glossy box.:)
Får nog komma till skott nu.Kramiz..

2013-04-03 kl. 18:42:43
URL: http://kaffeochmazarinfika.blogspot.se/
Postat av: Gardenhouse

Vilken lyxig box!
Härliga bilder från Hassela :) där var jag endel i yngre dagar..
Synd ni inte gick vara alldeles krya, men trevligt verkar det ha varit trots allt :)
Kram Sussi

2013-04-03 kl. 22:19:24
URL: http://www.gardenhouse.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Designed by xoxonicole

RSS 2.0
Beställ design