Våren är här....

Börjar med en vårbild bakom vårat hus,
rätt mycket snö kvar men man kan se att det minskar för varje dag!!!
Blir inte lika mycket skrivet på bloggen nu
Använder ju Instagram flitigt
följ mig gärna där "flattre"
Men eftersom bloggen är en sorts dagbok så försöker jag ändå att blogga för det gillar jag ju också!!!
 
Igår tog jag med mig mommo och hennes väninna Lillemor till Hudik vi kikade runt lite och handlade lite
smått och gott,
riktigt trevligt
Jag köpte ny muggar (hahahah, men kasserade faktiskt några gamla!)
3 muggar för 20:- på Dollars
kunde ju inte motstå detta erbjudande!!!
Köpte också ett kakfat till, visar senare!
Blommor som ska planteras idag
Härligt att våren och värmen är här, men gud så mycket skit det tinar fram runt huset :(
 
Morgonens första syssla var denna!!!
Andra sysslan var en långpromenad med denna jäkla höft (så himla less)
Men hittade årets första tussilago !!!
VÅR   VÅR   VÅR
 
Nu fram med blomjorden och plantera
Njut av dagen kära ni!!!!!
 
 




Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Designed by xoxonicole

RSS 2.0
Beställ design