torsdag 10 januari....

Herregud vad jag sovit dåligt inatt, legat vaken och vänt och vridit mej hela natten.
Men när jag väl somande så tyckte jag att klockan ringde för väckning på direkten..
...Usch såhär är det vissa nätter nu
 
Tidig morgon på fritids
men lugnt och mysigt.
 
 
Efter jobbet tog jag en långpromenad för första gången på flera månader
Hur gick det då???
Jo det kändes som att släpa runt på tungt jäkla träben!
Inte så smärtsamt men så otroligt stel jag är i vänstra benet/höften fortfarande
Får se om det blir bättre nu när jag iallafall kan promenera lite längre sträckor.
 
I helgen köpte jag lite nya vårblommor till köket
 
Har varit hos mamma en stund nu på kvällskvisten
Gråtit och skrattat om vartannat
Städat bort lite saker efter pappa (tungt) men ett måste.
 
Har även ätit årets första semla!!!!
Gott gott....
och fler lär det bli
 
 
 




Kommentarer
Postat av: Maria

Vilka fina lyktor:-) svar på din fråga: det speglas av lampan eller blixten på tallriken ;-) kram

2013-01-10 kl. 21:07:05
URL: http://cupcake.blogg.se
Postat av: Ingrid

Vi har Apples IPad men inte den nyaste versionen. De lockade med denna till bra pris men när vi väl kom in gjorde de allt för att övertala oss köpa nyaste till ett nästan dubbelt pris. Men stod på oss den funkar utmärkt för oss. Ligger med den nedanför sängen, fniss. Åker fram när väckarklockan ringt en liten stund innan frukost och jobb.

2013-01-10 kl. 21:16:19
URL: http://farmoringrids.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Designed by xoxonicole

RSS 2.0
Beställ design