Veckostart

Tidig och Kall morgon
Brrrr, men ack så friskt och fräscht
Skönt att vara rastvakt när det är fint väder.
 
Hem en sväng och sen till tandläkaren, så nu värker det som helvete i tandköttet
Satt och gapade i två timmar
Håller på att bygga kronor på två av mina tänder, herregud vilket borrande det var i tänderna
tur att det finns lugnande och bedövning!
Så det gick faktiskt rätt bra.
men hittade såklart mera saker att åtgärda i truten
Fy F-N
Så just nu känner jag mig som en zombie (pga. de lugnande tabletterna)
 
 
Provade Blossas årsglögg i helgen
Jag gillade den absolut.
Markus fick dessa två flaskor när han fyllde år förra veckan.
 
 
dessutom hade vi hjälp med spackling i helgen av Wilton!
 
 
 
 
 
 




Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Designed by xoxonicole

RSS 2.0
Beställ design