Så magiskt

Tänk så otroligt vackert det är ute just nu, fantastiskt
Magiskt....
Idag tog jag mig en prommis direkt när jag kom hem från jobbet.
Dessutom hade jag varit ute hela eftermiddagen på jobbet
vi var till pulkabacken med F-klassen och gudars så kul vi hade det.
Så idag har jag fått riktigt med frisk luft!!
 Annars så har helgen gått allt för fort, som vanligt
Jag har haft besök från Sundsvall här (Trulle, Wilton och pappa John)
Dessutom har Anna och Edvin sovit här.
Trevligt har vi haft det
Kul när det äntligen kommit snö så man kan var ute och leka!
Edvin och Markus testade skotern för första gången denna vinter!
Bakade en pensionärskaka på lördagen som tog slut på direkten
så himla god var den!!!
 
Så som ni förstår så blev det söndagskväll väldigt fort!
Tiden går fort när man har kul
 
 
 




Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Designed by xoxonicole

RSS 2.0
Beställ design