Hudvård

Att ta hand om sin hud tycker jag är viktigt och att ha bra produkter, därför tycker jag att jag kan lägga ned lite pengar på det.
Har  i dagarna fått hem mitt paket med dag och natt creme, toner,cleanser,ansiktsmask och ögoncreme från Cindy Crawford products......de är suveränt bra produkter, och så frächa förpakningar....riktigt snygga.
De passar min hud perfekt..
Jag prenumererar på dessa produkter och får ett paket hemskickat var tredje månad,
Kommer så fint paketerat i en söt liten påse. Det fungerar så bra.
    




Kommentarer
Postat av: marie

Smart med premunation på cremer....

Är det dyra produkter?



Må så gott! kram

2009-08-03 kl. 15:56:44
URL: http://mariekjerulf.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Designed by xoxonicole

RSS 2.0
Beställ design