Fjärde advent

                          

Ja då har vi tänt det fjärde ljuset och julen är RIKTIGT nära, här hemma har det städats och fejats klart idag.
Julmattorna ligger på golvet, köttbullarna är gjorda(och provsmakade), julgranen är klädd och nästan alla julklappar är inslagna...härligt...

Idag pulsade vi oss iväg igen för att leta gran till Anna och hittade till slut en som var okey.

Här kommer lite bilder på min amaryllis som blommar med sin tredje klocka!
                 
    
Har fotat med julklappen jag köpte till mig själv häromdagen...en ny kamera....
En system kamera med två objektiv...så nu gäller det att lära sig hantera den åxå....men det är ju så att övning ger färdighet så nu ska här fotas.

Nu tänkte jag plocka ihop lite och hoppa i säng,tidig morgon för mig i morgon.
God Natt!




Kommentarer
Postat av: Sockenvägens Söta

Morron vännen!!!! Vilken underbar klapp du unnat dig! :-) Önskar dig en toppen fin dag, vi ska åka och shoppa å ev möta upp mamma Bus för lite fika, ska bli trevligt! Kram

2009-12-21 kl. 09:07:12
URL: http://lurans.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Designed by xoxonicole

RSS 2.0
Beställ design