Lördag

Trist väder som vanligt,det är det juh varje dag nu...när tror ni snön kommer?
uppe med tuppen och gjorde en STOR deg med rågsikt, nu skulle det bli rågkakor som gräddas i botten på ugnen.
Massor blev det och rikrtigt goda.
 

Sedan var vi på kalas till Andre som fyllde 19 år idag, där fikades det god tårta och en massa annat.

Edvin och jag skjutsade mannen in till stan för han skulle ut med sitt jobb, på hemvägen svängde vi in på
ICA MAXI handlade för att göra knäck när vi kom hem...men tji fick vi för alla mina knäck redskap var utlånade till Anna så istället bakade vi stora pepparkaks hjärtan som vi ska dekorera i morgon.
             
Har nu kollat klart på StarWars episod IV, Edvin och jag.

Plockade fram mina polka käppar idag åxå...mums
  
De små tomtarna gjorde jag på en keramik kurs för några år sedan.
  




Kommentarer
Postat av: Sockenvägens Söta

Kan du allt?! Keramik med?! Söta är de!!!

2009-12-12 kl. 22:49:11
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Ingmarie

Önskar dig en trevlig lucia!

Här ska det bakas i dag....saffransskorpor!



Ha det

2009-12-13 kl. 10:16:30
URL: http://frujacobsen.blogg.se/
Postat av: Diana ♥

Just nu har jag en tävling jag tror du skulle gilla på min blogg. Du kan vinna 200 kr plus fraktfritt från en barnbutik på nätet. Delta gärna! Kram/ Diana

2009-12-13 kl. 16:14:19
URL: http://dianasblogg.blogg.se/
Postat av: madde

sv: hej lolla :)

jo det är väl ganska pyton med mig just nu och har vart de senaste 3-4 veckorna men det går över snart som sagt. Hoppas det iaf :) Jag försöker dock tänka positivt ändå, att det blir något fint av det haha men jobbig period då det är mkt skolarbete och så. Hur är det själv? Du gör mycket fina grejer nu ser jag hehe. På fredag ska jag också försöka göra lite julstök. Upp med julgranen och göra lite knäck och så hehe



saknar er på förskolan :)

2009-12-13 kl. 18:21:57
URL: http://justmadde.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Designed by xoxonicole

RSS 2.0
Beställ design