Regn och rusk

Idag har det regnat som bara den,alltså spö regnat så inte ens Dixon vågade sig ut och vad har man då för sig innomhus.....jo....
jag har virkat en liten sköldpadda, Lilla Miranda som drömmer om sin Melker som inte är riktigt färdig ännu.
Sytt tre mössor, faktiskt mina första mössor som jag gjort men det kommer garanterat bli flera ska ut på nätet nu och leta lite coola tyger...
Sedan har "finisen" varit här och en kompist till honom,de har spelat TV-spel.Nya Harry Potter..Filmen ska vi kolla på i morgon....Jag gillar Harry Potter jag.

Nu blir det en blogg runda för att kika vad ni har haft för er....

         Åhhh vad jag längtar efter min Melker!



                             
                     Mössorna jag sydde av lite tyg jag hade hemma




Kommentarer
Postat av: Krydda Livet

1500 kr för en Kitchen Aid?? Helt otroligt.. jag kanske får dra en sväng till USA fniss Kan ju vara värt att vänta om någon kanske ska dit eller så... Det var ju bra mycket billigare än här hemma ju då de kostar ca 6000 kr.



Hoppas allt är bra med dig lolla. Massa kramar från Josefin

2009-07-20 kl. 19:03:04
URL: http://kryddalivet.blogspot.com
Postat av: Ateljé Annorlunda (Åsa)

Söt liten Miranda. Betongboken fick jag tidigare i sommar och idag kom en annan på posten. Ska gjuta men bara jag får tid. Nu håller jag på med beställningar.



Kram Åsa

2009-07-20 kl. 22:37:17
URL: http://ateljeannorlunda.blogspot.com
Postat av: carola

åh så fina mössor du fått till..



Har inte börjat kika på wallanders nya än, älskar våra svenska polisfilmer jag..

Har någon Beck kvar också...

Nu har jag myst med bästaste vännen och sängen väntar..

kramis

2009-07-20 kl. 23:32:37
URL: http://mammacarola.blogg.se/
Postat av: Therese - Lurans blogg

Även regn och rusk här, filmdag för hela slanten! Gilla potter jag med :-) Och så söt sköldpadda du tillverkat, du är verkligen duktig!!! Massor med kramar

2009-07-21 kl. 15:20:16
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Marina A

Hej! Hittade hit genom mammacarola´s blogg som är min vän och granne. Du vet väl redan att vi startat pysselkvällar i vårat område men uppslutningen är lite dålig så vi får göra ett ryck och peppa lite nytt folk till hösten. För nu har jag verkligen blivit sugen på att prova virka små söta figurer och prova annat som jag inte provat tidigare. Har du tips på mönster så är jag intresserad av virkning, stickning,sy och göra smycken.

Kram

2009-07-21 kl. 16:14:44



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Designed by xoxonicole

RSS 2.0
Beställ design