Plant inköp

Jösses så jag fryser, nationaldagen och allt....
Vad har jag för mig denna dag då, jo....
Har varit till en snäll granne på morgonen och köpt massor av planter som jag ska plantera.
Köpte....Lobelia, tagetes ,bellis, Tobaksblomma, Azurblå riddarsporre, Squash planta,
 Physsalis planta, Kattöron och lite mer smått & gott.
Ska bli så fint i rabatterna :-) säjer jag som inte är världsbäst på blommor,
men gillaratt pyssla ute i trädgården...
Har ju bakat åxå ....kommer i nästa inlägg

              

                         Hur har ni haft eran Nationaldag då????




Kommentarer
Postat av: vintageretroprinsessa

Massa smått och gott vart det där trevligt :)

Här hemma har det pysslats med nya sekatären som köptes i dag :)

Öppet och allt hihiihiihi :)

bild bevis kommer senare :)







Massa kramar

2009-06-06 kl. 16:43:34
URL: http://bambii.blogg.se/
Postat av: Viktoria- ♥ s t j e r n f a l l ♥

Jag har cokså frusit idag. Men ändå haft en trevlig dag :)



Härligt det ser ut med alla plantor. Spännande att se allt växa och gro i sommar :D

2009-06-07 kl. 00:27:01
URL: http://stjernfalls.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Designed by xoxonicole

RSS 2.0
Beställ design