Shoppingrunda

Slutade tidigt från jobbet idag...härligt
Tog en sväng in till stan fikade och handlade lite småsaker

En ny elvisp, den andra jtöt så man var helt döv när man vispat klart
så nu åker den på tippen JIPPIE....

På åhlens hittade jag en massa härliga grejjer till "finisens" skrivbord
och..... allt var på rea   JIPPIE igen :)

Lite fake bränna ska det bli nu åxå.... fniss..fniss....
Har någon testat niveas?

 
        Rymden anfaller.......

                                     





Kommentarer
Postat av: Debela

sv. va roligt att du gillade filmen.. hade känt mig dum om jag hade "lurat" dig.. hahaah..



behöver du tips på present? kika då gärna in på min blogg! =)kram

2009-03-12 kl. 20:10:57
URL: http://debela.blogg.se/
Postat av: vintageretroprinsessa

Kul att du hittade massa fint till lillen :)

dom e ju så fina :)

Fast den där pennmuggen den fanns dock ej på vårat Åhlens attsiken :)



Om du kollar bland tygerna / påslakarna på åhlens finns deras påslakan där med till fyndpriset 84.50_- med just planet polarna :)



Ha en toppen fredagen den 13 kram

2009-03-13 kl. 10:15:21
URL: http://bambii.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Designed by xoxonicole

RSS 2.0
Beställ design