Julswappen

                                     

Nu har jag fått min julswappvän tilldelad...ska nu luska lite på hennes blogg...ja det är en hon...vad hon gillar...
Här kommer lite ledtrådar från mig, vad jag gillar.
Älskar doftljus och andra ljus
Gillar inte små porslinsfigurer..typ tomtar, änglar   men däremot tygfigurer gillar jag
Gillar glögg
Dricker te
Äter mörk choklad
Ljuslyktor
Svårt det var...ähh jag gillar det mesta förutom det där med porslinsfigurer...hihi
Det här med swapp gillar jag....älskar juh att få överraskningar
            




Kommentarer
Postat av: Camilla

Hej hopp!



Läste någonstans att Du behövde en inbjudan till Spotify...



Jag har några kvar som jag kan bjuda in men då måste Du vänta tills ikväll när jag har kommit hem från jobbet...



PS! Skicka Din mailadress till mig så fixar jag det.



Ha det gott!

2009-11-05 kl. 10:24:02
URL: http://[email protected]
Postat av: Sockenvägens Söta

Morron goa du, så smart av dig med denna ledtråd, får nog ta å följa ditt exempel på den punkten :-) Är hemmma å sjuk idag så jag kan gott roa mig med det nu. Kram!

2009-11-05 kl. 11:23:10
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Carina

Swap......nu hänger jag inte riktigt med i svängarna, får googla för att förstå tror jag :-)

Har nog rätt lika smak som du ser jag!

Kram Carina

2009-11-05 kl. 20:45:22
URL: http://skalet2001.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Designed by xoxonicole

RSS 2.0
Beställ design