Lite julfigurer och snart en utlottning

Nu har jag nyss blekt utväxten på Annas hår och tagit ur löshåret på Elin, känner mig som världens frissa alltså.. hihihohoo...
Skulle egentligen ha åkt in till stan på eftermiddagen men orkade bara inte...
Kul att träffa alla härliga barn igen efter lovet och vi började veckan med skolfotografering, hoppas man blev rätt OK på bild eftersom fotot går hem till en hel hop familjer...

Ser att min besöksräknare har tickat över 10 000 besökare och då kära vänner är det dax för en liten utlottning tycker jag, kommer nog i morgon.  Något julaktigt tänkte jag mig...kanske typ denna virkade tomteflicka.
 eller denna pepparkaksgubbe...

Båda dessa figurer och även en julbock kommer inom kort att finnas i shoppen..




Kommentarer
Postat av: Viktoria - ♥ s t j e r n f a l l ♥

Åh så söta! :D

2009-11-03 kl. 00:45:48
URL: http://stjernfalls.blogg.se/
Postat av: Sockenvägens Söta

Vilken underbar pepparkaksgubbe! Men då är jag å andra sidan inne på just pepparkakstemat idag hi,hi. Å jag missade såpan om ullared :-( Attans! Stor kram vännen!

2009-11-03 kl. 07:54:54
URL: http://lurans.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Designed by xoxonicole

RSS 2.0
Beställ design