Måndag

Ojsan vilken riktig regndag det har varit idag,mörkt heeeela dagen.
Jag har jobbat som vanligt,dagen har varit precis som måndagarna ska vara.
Efter jobbet var jag och gjorde en spännande sak....nämnligen en till tatuering....foto kommer kanske så småningom...är mer än nöjd, den är fin..inte bara fin utan KANONFIN....påminner mig om dem jag älskar mest.....

Stämplade och målade lite julfigurer igår som ska används till lite julkort och paketinslagning.
Tänkte även göra lite tändsticksaskar
           
    

Gjorde lite biljetter åxå när jag ändå var igång... fint till julkort och tändsticksaskar...

Dessa biljetter hittar ni här att skriva ut, gärna på lite tjockare papper,jag använde ritpapper




Kommentarer
Postat av: Titti

Hej

Vilken fin blogg du har....& de där biljetterna de är man ju tvungen att spara..Ha en fin kväll..Mvh Titti

2009-11-17 kl. 18:58:07
URL: http://vaniljochcitron.blogspot.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Designed by xoxonicole

RSS 2.0
Beställ design