Oj så mycket bra.....

Ja då var denna dag till ända då....
Har haft en toppen dag med fika och härliga presenter.Bara vi i familjen i morgon kommer mor & far och syrran med hennes familj på lite kalasande, håller just nu på att göra en pepparkaks cheescake....
Jag fick en hel massa bra saker i present...Tusen tusen tack..ni är det bästa som finns...
 
En jättefin vägg ljusstake från Nordljus

 
Två bra böcker                                Örhängen och armband

 En rosa fin anteckningsbok


En jättefin kaninbur
Jag har juh alltid haft kanin sedan jag var liten,men har varit utan nu i 1,5 år saknar det faktiskt...men nu ska jag ut på jakt efter en lejonhuvad liten sötnos...
Sedan fick jag lite choklad och några påsar gott te...
TUSEN TACK

I morgon kommer resultatet av min utlottning av en firkad figur....




Kommentarer
Postat av: vintageretroprinsessa

Åhhhh så mycket fina saker :)

Gud vad kul med en KANIN :)

själv klarar jag mig ej utan mina djur :)Massa kramar och lycka :)

2009-11-28 kl. 19:40:00
URL: http://bambii.blogg.se/
Postat av: yasmine modell & blivande mamma

fina saker

2009-11-28 kl. 20:36:53
URL: http://yasminegill.blogg.se/
Postat av: Hell's Bitches - The "Naked" Truth

Fina saker :) Vart kommer armbanden ifrån? :)

2009-11-28 kl. 20:44:13
URL: http://hellsbitches.webblogg.se/
Postat av: Sockenvägens Söta

Åh grattis vännen i efterskott, snyggare 25 åring får man leta efter ;-) Och vilka fina gåvor!!! Dessutom massor av överraskningar i swappkalendern - hoppas du visar innehållen allt eftersom... Även ett grattis till vinnarna i din tävling!!!

Och nu får du vara så god att skicka din adress så jag kan sända dig en pepparkaksbräda som tack för halloweensakern - om du inte vill ha något annat förståss! STOR varm kram, nu ska vi fortsätta njuta av !:a advent här hemma.

2009-11-29 kl. 09:14:52
URL: http://lurans.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Designed by xoxonicole

RSS 2.0
Beställ design