Hundvakt

Vi har varit hundvakt åt "lilla" valpen Milo inatt och det har gått så bra han är ju så mysig och lugn....
hade bara lite styrigt innan han bestämde sig vart han skulle sova...men till slut lade han sig på golvet i hallen.
Vaknade vid sex och ville ut och pinka och bajsa...duktig hund!!!

                   

Sedan var vi en sväng och provkörde lite nya bilar av märket Subaru, verkligen fina bilar.

Kollade in Dollar Stores en sväng...hittade en ny vatten kopp till hundarna och kattorna dom delar vattenskål..

     

När jag kom hem bakade jag några GI-muffins med nötter,ägg,mörk choklad och ägg.
Ska bli gott att fika senare ikväll med en klick grädde ...mums....

                   

Det är nästan klart nu att en butik i Sthlm som heter Bofinken kommer att sälja våra virkade figurer....
Helt otroligt....Men så fantastiskt kul. Så jag virkar allt vad jag kan nu...hihi

Ha en trevlig lördag kväll, blir det landskamp eller körslaget hos er???
Mannen smiter iväg och kollar landskamp, jag blir hemma och kollar körslaget..




Kommentarer
Postat av: Christina

Här blev det fotboll men inte var det något trevligt slut precis. Jag kommer hem precis innan jul så då har jag så myckt annat som ska fixas.

2009-10-10 kl. 22:14:10
URL: http://grandmother.blogg.se/
Postat av: vintageretroprinsessa

Åhhhh fan vad kul :)

superkul.

och du gör verkligen underbara alster :)



Malte är min favvo han sitter ovanför mig på databordet försöker sno med sig fair trade choklad den lila fuligen :)

2009-10-10 kl. 22:27:51
URL: http://bambii.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Designed by xoxonicole

RSS 2.0
Beställ design