Lite pyssel

Häääärliga lediga LÖRDAG.....
Tog en lång skön promenad när jag vaknade,fikade sedan lite frukost och åkte in till stan.
Så skönt att gå alldeles själv på stan ibland tycker jag....hittade en massa fina saker.
Lite av det tänkte jag visa i morgon....

Nu till lite pyssel jag hunnit med idag,men visar bara lite små detaljer tills det hela är klart ;)
 

Här ligger delar till en virkad julbock som väntar på att bli klar
                  

Nu ska det bli en liten runda in till er alla bloggvänner, sedan blir det körslaget med lite nötter och mörk choklad.




Kommentarer
Postat av: sara

Så skönt med en runda i stan själv. När jag ska handla kläder eller annat till mig själv så går jag helst själv i stan. Sen kan det såklart vara mysigt med lite sällskap om man bara går och strosar eller ska fika.

Nu har vi precis kollat på film med barnen "Spiderwick" En bra familjefilm, men sonen är som mig och somnar halvvägs in i alla filmer ;)

Kram och go´natt

2009-10-17 kl. 20:54:35
URL: http://attbaravarasara.blogg.se/
Postat av: Sockenvägens Söta

Morron vännen! anar jag att du syr en tilda kanin? Spännande, du är ju så produktiv å duktig!!! Myser varje gång du visar vad du pysslar med! Och buketten med löven var så läcker!



Du är sååååå välkommen, attans att sverige ska vara så avlångt, det blir så svårt att ta en kaffe eller en glögg med alla goa bloggisar ;-)



Stor varm kram och en önskan om en härlig söndag, själv ska jag fixa söndgsmiddag till min mamma och pappa!

2009-10-18 kl. 08:03:40
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Sockenvägens Söta

Tack för din rara kommentar förresten om designen, det glädjer mig att du gillade nya namnet, har klurat en del ;-) Och när jag klickar mig in till dig kommer alltid Luran och klappar din header, hon känner ju igen "sin" giraff hi,hi. Kram igen!

2009-10-18 kl. 08:26:19
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Sockenvägens Söta

Tack för din rara kommentar förresten om designen, det glädjer mig att du gillade nya namnet, har klurat en del ;-) Och när jag klickar mig in till dig kommer alltid Luran och klappar din header, hon känner ju igen "sin" giraff hi,hi. Kram igen!

2009-10-18 kl. 08:26:20
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: vintageretroprinsessa



Aha du håller på med en liten kanin :) `?Mysigt att pyssla på lediga dagar :)



Ha det finast kram

2009-10-18 kl. 14:48:21
URL: http://bambii.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Designed by xoxonicole

RSS 2.0
Beställ design