Grattis mamma

                     
                         Idag fyller min mammma år!!       Grattis grattis

Började morgonen med en promenad, sedan var jag ner till mamma och garnerade smörgåstårterna.
Sedan bar det av till Sundsvall, John skulle köpa en ny TV och flytta lite saker från hans lägenhet.

Vi hittade TV på Elgiganten åkte hem till John och satte upp den och när vi skulle starta den så fanns det ingen TV dosa med...blääää gissa om vi blev arga,jooo som tur är ligger elgiganten inte långt därifrån så det var bara att vända och åka dit igen,oj de hade visst glömt och lagt i den var svaret vi fick (sånt får juh bara inte hända) tänk om man åkt långt och kommer hem och inte kan kolla på Tv:n för att de glömt lägga i dosan..NEJ skärpning!

Handlade lite växter till akvariet och lite gottigott mat til Sniffo och ett köttben till Dixon.
Jag älskar att strosa omkring inne på Arken Zoo och kolla på alla härliga djursaker och akvariefiskar... och vet ni vad de hade där idag? jo några dvärghöns i en stor bur ....gissa om jag blev sugen :)



 















Och nu.....
...... har vi kommit hem från kalasandet hos mamma, smörgåstårta och kladdkaka och ostkaka med saftsås mätta och belåtna.
Resten av kvällen blir det nog bara soffmys.




Kommentarer
Postat av: Sockenvägens Söta

Hi hi man skulle kanske skaffa höns, så glad grannarna skulle bli då... men man kan kanske skippa tuppen som gal?! ha en fin kväll <3

2010-04-03 kl. 21:08:04
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Hannis

Himmel vad jag missat inlägg hos dig!



Hm...Undrar jag om du kommer att skaffa dig några höns nu=))

Blir aldrig klok på dessa stora varuhus!

Tycker alltid att det fattas en massa saker.

Men de var ju tur att det fixade sig ändå.



Hoppas att du får en skön fortsatt helg/

Kram Hannis

2010-04-04 kl. 08:45:54
Postat av: cecce

Nämen! Usch jag förstår frustrationen över tvkontrollen. Typiskt när man köpt något nytt!

Tur att dagen slutade bättre och godare!



Hoppas du får en fin påskdag idag!!



Kramar!!

2010-04-04 kl. 11:04:06
URL: http://ceccesblogg.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Designed by xoxonicole

RSS 2.0
Beställ design