lördag

Uppe med tuppen idag åxå....
Dagen bjuder på soligt väder ser det ut som och ingen blåst tack och lov..
Blir nog förnsterputs idag, jaaa alldeles strax tror jag bestämt.
Visar ett nytt foto på tussilagona idag, det jag visade igår var från förra året(det ni...)kortläsaren strejkade igår.



Fick i förrgår hem mina örhängen som jag vann inne hos Sockenvägens söta.
De var riktigt fina enkla och stilrena. TACK TACK.


Inte nog med det fick åxå ett till litet brev med ett sött innehåll samma dag.
Det kom från victoria som tovat en söt nyckelring till mig.TACK TACK



Vad det gäller håret som fixades igår, såååå har jag inga ord att skriva...blev sisådär känns det just nu.. ;)
måste kanske vänja mig någon dag eller så handlar jag ny toning och tonar över allt..Vi får se..

Nu ska det bli putsning..
Ha en fin lördag allesammans




Kommentarer
Postat av: Cattis

Kan du inte lägga ut en bild på håret så man får se? :)

Kram!

2010-04-18 kl. 09:05:35
URL: http://cattisenwiklund.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Designed by xoxonicole

RSS 2.0
Beställ design