Jag tävlar......

Jag vill vara med och tävla hos trebgilla.



Var med ni också. Tävlingen avslutas den 15/12-10



Jag är med och tävlar hos I NADJAS KÖK om julpaketet ”God Jul” från Aromia.se
Paketet innehåller inte mindre än detta:
1. Julmums – ett rött Rooibos te som är smaksatt med saffran, apelsin och granatäppelblommor.
2. Julkaffe – Arabicakaffe som är smaksatt med kanel, kardemumma och vanilj. Förpackad i riktig fin julförpackning.
3. Pepparkakskarameller – Dessa är supergoda, jag lovar! Leveras i vacker glasburk.
4. Rött kristallljus – ett stearinljus av högsta kvalité för att skapa den rätta julstämningen, låt den brinna och hur vacker den blir.

Tävlingen håller på fram till den 10 december.








Kommentarer
Postat av: Gilla

Hej! Det var ju kul att du hittade min tävling. Som du skrev: Nu har du två lotter.



Kram/Gilla

2010-12-04 kl. 23:06:35
URL: http://trebgilla.blogspot.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Designed by xoxonicole

RSS 2.0
Beställ design