köksbygget


Även idag har det jobbats i det så småningom nya köket
El har dragits, gips har satts upp, kökskåp har satts upp, golv läggs......
Jag har målat en hel hop med bräder till väggen i vardagsrummet och nu är halva väggen uppe
det blir kanon snyggt

Själv har jag ont som bara den i handleden av allt bärande
och ryggen värker åxå lite av allt målande
det är jobbigt att riva och bygga när man inte är så stor och stark ;))

Nu är det dax att se över lite saker inför morgonens jobb igen
Tjing Tjong!!!





Kommentarer
Postat av: cecce

Kan tänka mej att det blir jättefint då det är färdigt!! Önskar mej också ett nytt kök.



Ja, vad gör man när man är ensam utan barn?:-)

Önskar jag kunde säga att jag slått klackarna i taket och roat musten ur mej, men tyvärr har jag varit tvungen att göra en massa tråkiga saker...men det roliga kommer nog så småningom:-)



Kramar

2010-12-05 kl. 21:24:09
URL: http://ceccesblogg.blogg.se/
Postat av: Cattis

Åh det kommer att bli så himla snyggt! Sådör med bräder vill jag ha i sovrummet på väggen där sängen står! :)

2010-12-06 kl. 00:26:12
URL: http://cattisenwiklund.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Designed by xoxonicole

RSS 2.0
Beställ design